Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

...new year's resolutions!!!

Ναι ναι!Αυτό που διαβάσατε!!
Αποφάσεις ζωής για το νέο έτος!Το σωτήριο έτος 2011 βεβαίως βεβαίως!
Αποφασίσαμε με την Αιθεροβάμουσα να γράψει η καθεμία τις δικές της και στο τέλος του 2011 να κάνουμε έναν αυστηρό έλεγχο στο τι τελικά καταφέραμε...
Γιατί εντάξει καλά είναι να τα λες αλλά το τι κάνεις είναι αυτό που θα σου δώσει κάτι..Ό,τι και να είναι αυτό..

Λοιπόν ξεκινάω!Σε πρώτη φάση αποφάσισα να χωρίσω τα "resolutions" μου σε resolutions ουσίας, resolutions μείζονος και ελάσσονος σημασίας.
Παράδειγμα :
Να βρω δουλειά -->ουσίας
Να μην αναβάλλω συνέχεια τις υποχρώσεις μου -->μείζονος σημασίας
Να πάω γυμναστήριο --> ελάσσονος σημασίας
Πάμε λοιπόν!!

Ουσίας
1. Να βρω δουλειά
2. Να μετακομίσω Αθήνα
3. Να παραδώσω τη διπλωματική μου και να πάρω επιτέλους το μεταπτυχιακό μου

(Αυτά τα τρία ανήκουν στην κατηγορία ουσίας γιατί θα με βγάλουν από μια μεταβατική περίοδο, θα ολοκληρώσουν τη ζωή μου στην Πάτρα , τον κύκλο σπουδών μου στη Πάτρα και ελπίζω να σηματοδοτήσουν μια καινούργια σεζόν στη ζωή της Αιθέριας..)

Μείζονος σημασίας
1. Να μην αφήνω πράγματα και υποχρεώσεις για την τελευταία στιγμή..(Πόσος καιρός άραγε έχει μεσολαβήσει από τη στιγμή που κατάλαβα ότι δεν έχω λάβει το πτυχίο στα Αγγλικά μέχρι τη στιγμή που τηλεφώνησα στην Ελληνοαμερικανική ένωση; Πόσα κεφάλαια διπλωματικής μπορεί κανείς να βγάλει σε 1 μέρα; Ακριβώς!)
2.Να ζωγραφίζω πιο συχνά
3.Να διαβάζω βιβλία
4.Να πηγαίνω σινεμά και θέατρο ακόμα και μόνη μου (ναι είναι μείζονος για μένα αυτό , τρέχει τίποτα;)
5.Να αποφασίσω τι θέλω να είμαι (Αυτό αν δεν μας έκαιγε το οικονομικό θα ήταν ουσίας.άτιμη κρίση!!!)
6.Να βγω έξω. Τι που έξω; ΈΞΩ!
7.Να ερωτευτώ και πάλι.. και πάλι...και πάλι!"Μέχρι αίμα να βγει.." που λέει και ο Λαυρέντης.

Ελάσσονος σημασίας
1.Να χάσω 10 κιλά! (κλασσικό και αγαπημένο)
2.Να γυμνάζομαι
3.Να κάνω ποδήλατο όταν κατεβαίνω στο χωριό μου
4. Να ανανεώσω τη γκαρνταρόμπα μου (Πρέπει πρώτα να έχουμε ψιλοτακτοποιήσει το εργασιακό (βλ.οικονομικό) και τα της ενδοσκόπησης και αυτογνωσίας (βλ.προσωπικό στυλ))
5.Να βρω το τέλειο κόκκινο για τα μαλλιά μου!


Λοιπόν αυτά είχε να πει η Αιθέρια Ύπαρξη η οποία έχει αποφασίσει πως 2011 θα είναι εξαιρετικά τυχερό . Γιατί είναι τυχερό;
Το 11 είναι πρώτος αριθμός, και τους πρώτους αριθμους τους αγαπάμε.
Επίσης 2011-->2*11-->δηλαδή 4 άσσοι..και η τράπουλα είναι με το μέρος μας!
Και γιατί έτσι γουστάρει!!
Καλή χρονιά!!!Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Πόνος (βλ.Σαββάπουλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: