Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Deadline με έμφαση στο dead..

Κάμποσες μέρες μετά την Πρωτοχρονιά, τις ευχές του καινούργιου χρόνου και τα ηρωικά resolutions..Ο καινούριος χρόνος σαν να έχει παλιώσει πριν κλείσει καν μήνα..Τον συνηθίσαμε πια..Και τώρα τι;
Τώρα βρίσκομαι μπροστά στον μοναδικό άνδρα της ζωής μου που παρ'όλες τις δύσκολες στιγμές έχει σταθεί πιστός ακόλουθος. Ο Αλέκος, Αλεκούκος στις καλές μου και Παλιοαλέκος όταν μου κάνει το δύσκολο. Μιλάω φυσικά για τον Υπολογιστή μου. Τον δεύτερο που αγόρασα, γιατί ο πρώτος εκτός από κάποια θέματα με την μνήμη του ήταν και ξεδιάντροπος και πήγε και κλέφτηκε με αυτούς που μου διέρρηξαν το σπίτι στο 2ο έτος χωρίς να προβάλει καμία αντίσταση..Άστα!
Πάλι ξέφυγα όμως. Τι έλεγα; Α ναι είμαι μπροστά στον Αλέκο όσες περίπου ώρες είμαι ξύπνια την μέρα άντε βγάλε 2 ώρες που ξοδεύω στην κουζίνα.
Έχω τέσσερις εργασίες να τρέχουν και άλλες δύο που πρέπει να ολοκληρώσω και να εξηγήσω με μορφή μαθήματος. Δεν τα λες και απλά όλα αυτά. Και η θεματολογία ποικίλει! Τι προσομοίωση δικτύων με Cisco δρομολογητές, τι ελαχιστοποίηση λογικών συναρτήσεων, τι Matlab, τι UML, JAVA και VISUAL STUDIO!!!!Και φυσικά και Βάσεις Δεδομένων και Μαθηματικά! Απ' όλα έχω!
Και εντάξει φίλη πληρώνεσαι για αυτό πληρώνεσαι (που λένε και οι Τρύπες). Τι γίνεται όμως όταν έχεις και μια δική σου διπλωματική..και δεν έχεις καθόλου όρεξη και έμπνευση για ανάπτυξη στο κώδικα και έχεις κολλήσει και δεν και έχεις λεφτά (γιατί φυσικά και δεν σε έχουν πληρώσει); Τι γίνεται τότε; Που τα deadline πλησιάζουν απειλητικά και εσύ δεν έχεις σηκωμό το πρωί; Και όταν σηκώνεσαι δεν μπορείς με τίποτα μα με τίποτα να συγκεντρωθείς;
Δεν έχω απάντηση. Το λογικό και συνεπές πλάσμα που ήμουν κάποτε λέει στρώσου στο διάβασμα και άσε τις βλακείες και τις δικαιολογίες!Αχ που είναι άραγε η παλιά καλή Αιθέρια που καθόταν το βράδυ μετά από μια μέρα και 7ώρο και καπάκι φροντιστήρια να λύνει ασκήσεις Χημείας έτσι για εξάσκηση ε;Που ένα συνηθισμένο ευχάριστο Κυριακάτικο πρωί είχε καφέ και επίλυση ολοκληρωμάτων ;Που πήγε αυτό το φυτουκλάκι τώρα που το χρειάζομαι;εεεε? Γύρνα πίσω μικρή Αιθέρια!Νομίζω πως είναι πλέον εμφανές πως η ανάρτηση αυτή είναι ένα μικρό παραλήρημα Υπόσχομαι μια πιο συγκροτημένη ανάρτηση την επόμενη φορά..αν τα καταφέρω βέβαια..Επίσης χρωστάω μια ανάρτηση αφιέρωμα στον Αλέκο και σε όσα έχουμε περάσει μαζί! Τώρα φεύγω! Πάω να διαβάσω!!



2 σχόλια:

The exiled Hussar είπε...

Να 'ξερες πόσες φορές λέω κι εγώ να κάτσω να διαβάσω, αλλά που. Δεν ξέρω τι έχω πάθει φέτος. Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!

Αιθέρια είπε...

Ευχαριστώ!Και σε σένα καλή συγκεντρωση!