Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Χριστός Ανέστη...εμείς πάλι....


Έφτασε και η άνοιξη!! (Εδώ και καιρό βέβαια και το ότι βρέχει σήμερα είναι άσχετο..)

Πήγα για Πάσχα στο χωριό μου το οποίο είναι κατά τόπους κίτρινο (απο τους λαζάρους), κόκκινο (από τις παπαρούνες) μυρίζει υπέροχα από τις λεμονιές και όπου ξεκίνησαν να μπουμπουκιάζουν οι πασχαλιές (όποιος δεν έχει μυρίσει πασχαλιές χάνει!!!)...και πάει ξεμυαλίστηκα! Σκέφτηκα να το ερευνήσω ¨: να πάρω ένα χωραφάκι και φυτέψω καμια ελιά, συκιά ότι να ναι (δεν υπάρχει μία επιδότηση για νέους αγρότες??!!??) να φτιάξω και ένα καλυβάκι και δεν θέλω ούτε Internet, ουτε facebook, ούτε τηλέφωνα να χτυπάνε...(Και μετά ξύπνησες...) ..ήρθε η Τρίτη και πίσω στο γραφείο (ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ??)


Γενικά νιώθω αλλού και αλλού (και γράφεις και αλλού και αλλού χρυσή μου) μια με πιάνει μία χαρά που είναι άνοιξη , που έχει περισσότερο φώς, μια με πιάνει η μαυρη καάθλιψη και τα που παέι η ζωή μου...και γιατί δεν διεκδικώ αυτά που θέλω κλπ κλπ..)

Άκουσα ένα τραγούδι πρόσφατα δεν είναι κάτι που θα το έλεγες τέλειο ή τραγουδάρα αλλα με τράβηξε..είναι πολύ άμεσο, με εκφράσει απόλυτα..κάτι απ'όλα πάντως είναι..
"Θέλω να πάρω ένα τροχόσπιτο, να φύγω μακριά από εδώ.."
(Δημήτρης Καρράς - Το Τροχόσπιτο)

Άντε καλές αποδράσεις....

Υ.Γ. Θέλω τόσα πολλα να γράψω και μπορώ να συγκεντρωθώ...και να σκεφτείς στην δουλειά έχω 5 μπλογκ να συντονίζω αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία!!!





4 σχόλια:

Holly είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=98fO4r-GzM0&feature=related

Raven είπε...

Χρόνια πολλαααααά! :)))

Υποθέτω ότι πέρασες τέλεια, σωστά; Αν σου πω ότι σε νιώθω πλήρως γι'αυτή την καλύβα που λες, τι θα πεις;
Μόνο που εγώ την θέλω σε φάρμα style :Ρ

Φιλάκια και να σε βλέπουμε πιο συχνά!

Αιθέρια είπε...

@Raven Ευχαριστώ πολύ!!Ναι πέρασα πολύ καλά..η αλήθεια είναι ότι το παραμέλησα το Blog(-aki) μου αλλά θα επανορθώσω!!
Φιλάκια!

Αιθέρια είπε...

@Ηolly
Μου αρέσει που αφήνεις την μουσική να μιλήσει απο μόνη της...
"All I need is everything.
Inside, outside, feel new skin.
All I need is everything.
Feel the slip and the grip of grace again"
Φιλιά Πολλά!!