Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Carpe Diem !Carpe Noctem!

Πρέπει να βάλω μία τάξη...και για αυτό λοιπόν πρέπει να αδράξω τη μέρα και τη νύχτα και ο Θεός βοηθός!
Αυτό συμβαίνει γιατί ως γνήσιο τέκνο της πατρίδας μου, πιστή πάντα στην αναβλητικότητα έχω αφήσει ένα σωρό πράγματα για την τελευταία στιγμή! Διαβάσματα δηλαδή...Ε, έχω και ένα μεταπτυχιακό να τελειώσω η μηχανικός (όπως λέει και μία φίλη και συνάδελφος)...

Οπότε τώρα σε 5 -10 μέρες πρέπει να κάνω 4 εργασιούλες, (η 5?) να βγάλω τις ασκήσεις για επικουρικό...(βλέπω να αποφέυγω πάλι τον καθηγητή μου και αυτή τη φορά δεν το γλυτώνω το βρίσιμο...!!!) Κλαπς...

Το κερασάκι στην τούρτα..έχω και εξετάσεις μπροστά μου.Πάντως δεν το βάζω κάτω!Θα πήξω, θα οργανωθώ και θα τα καταφέρω..ε?Και δεν έχω μελετήσει και το ζώδιο μου να δώ αν είναι θετικός ο Πλούτωνας με τα σχέδια μου, ο Δίας ή όποιος άλλος πλανήτης!!!

Έχω όμως και καλά νέα την άλλη εβδομάδα έχω άδεια!!!Γιούπι!!!!

Τώρα που κατα βάθος οι εξετάσεις και οι εργασίες μου που θυμίζουν τον προπτυχιακό μου εαυτό και εγώ χαζοχαίρομαι μέσα στο άγχος μου τι σας λέει..? Ξέρω ναι έχετε δίκιο, που γιατρού, τρελοκομείο και άλλα τέτοια!!! Δεν με νοιάζει όμως γιατί για 9 μέρες ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!

ΔΙΑΒΑΣΜΑ -ΔΙΑΒΑΣΜΑ-ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!







Δεν υπάρχουν σχόλια: