Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Ανάρτηση χωρίς όνομα...


Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά..
Δεν ξέρω τι να γράψω στο ιστολόγιο μου κλπ κλπ...
Βασικά ξέρω τι να γράψω αλλά φοβάμαι πως άλλο ένα ερωτευμένο ποστ μπορεί να επιφέρει βαρύ βρισίδι από την επισκέπτρια και ενίοτε φιλοξενούμενη Αιθεροβάμουσα!

Είμαι σε φάση έμνευσης!Ζωγραφίζω και πάλι!Γράφω!Διαβάζω...Ακόυω μουσική, χαμογελώ στο δρόμο και στέλνω πρόστυχα μηνύματα!

Ψάχνω ακόμα για δουλειά, τα οικονομικά μου είναι σταθερά ανύπαρκτα, αγχώνομαι για το τι θα κάνω στη ζωή μου, στεναχωριέμαι για το που πάει αυτή η χώρα, εκνευρίζομαι όταν βλέπω τηλεόραση, βγαίνω για καφέ με τις φίλες μου..είμαι η ίδια.

Αλλά είμαι πιο πολύ ο εαυτός μου από ποτέ!

Καλή εβδομάδα σε όλους!Και μη ξεχνιόμαστε 12 μέρες για τα Χριστούγεννα!



3 σχόλια:

Αιθεροβάμων είπε...

Μα γιατί να σε βρίσω πες μου! Τη μοίρα μου θέλω να βρίσω που μου 'χετε όλοι ερωτευτεί, έχετε συνδεθεί απ' ευθείας με οζονόσφαιρα και εγώ κοτζάμ αιθεροβάμων έχω μείνει μόνη μου στη γη! Κατά τα άλλα keep going, πιο αιθέρια παρά ποτέ, διότι ως γνωστόν ο έρωτας (και δη ο αιθέριος έρωτας) είναι το καλύτερο ντοπάρισμα. Προσοχή μόνο με τα πρόστυχα μηνύματα, μην πέσουν σε λάθος μάτια και τρέχετε. ;)

Afroditi είπε...

Έχεις ερωτευτεί, που πάει να πει το πήρες το ρίσκο σου! Καλά μπάνια λοιπόν :p

Αιθέρια είπε...

Αχ καλά μπάνια ε? Άσε και αρχίσαν οι διακυμάνσεις θερμοκρασίας..
Στα νιάτα μου αργούσαν πιο πολύ!Λες να φταίει η κρίση και κάνουμε οικονομία στη ΔΕΗ?