Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Σήμερα είχα πει ότι θα κοιμηθώ νωρίς....

Χθες το βράδυ, ξημέρωματα Δευτέρας βασικά, με πήρε 3 να κοιμηθώ , το πρώι δεν είχα επικοινωνία μέχρι τις 11.Είπα σήμερα να κοιμηθώ νωρίς, ε μία είναι πιο νωρίς έτσι από τρεις έτσι;
Βασικά τις μέρες αυτές έχουμε αποφασίσει ότι η λέξη σκατά, σκατούλες ή σκατά με μέλι είναι σήμα κατατεθέν...Δεν μπορώ να πω ότι αυτό συμβαίνει για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.Έτσι γενικά...Δεν ξέρω απο ζώδια για να πω αν είναι ανάδρομος ο Ερμής ..Κάτι που μπήκαμε για τα καλά στους ρυθμούς του φθινοπώρου με καλοκαιρινό- ανοιξιάτικο καιρό, κάτι που κλείνω ένα μήνα στην πρώτη μου δουλειά, κάτι που ζηλέυω σαν τρελή την 2ετή φοιτήτρια αδερφή μου..κάτι που ΔΕΝ θέλω να είμαι εργαζόμενη, θέλω να είμαι φοιτήτρια!!!!
Γιατί με είχε πιάσει λύσσα το τελευτάιο χρόνο να τελειώσω τη σχολή; Γιατί; Οκ κάποια φάση πρέπει να προχωρήσεις στη επόμενη φάση αλλά η επόμενη φάση είναι λίγο να μωρε πως να το πώ ΣΚΑΤΑ!
Τώρα πάλι μπορεί όντως να είναι ανάδρομος ο Ερμής,ή μπορεί ο Άρης μου να έρχεται σε αντίθεση με κανα οίκο στο απώγειο του Πλούτωνα ή μπορεί και στο φτασμένο μου κάποιος να με έχει φτυσμένη(αυτό μάλλον σίγουρο) .
Οκ μωρέ ας μην είμαι υπερβολική. Τώρα σκατά δεν έιναι και έκφραση για μία Αιθέρια, έτσι δεν είναι..;; Σκατά με μέλι ίσως να το σώζει ε?

Ας δώσουμε μία ευκαιρία στην καινούργια μέρα..πάντα υπάρχουν πράγματα που σου φτιάχνουν το κέφι..
Εμένα σημέρα 2 φορές το έκανε ένα τραγούδι :

"Υστερόγραφο

Εκεί στην πλώρη μάτια μου χαράζει
μα εδώ στην πρύμνη πέφτει σκοτεινιά
Πως γίνετ' η φωτιά θα με ρωτήσεις
μα εγώ δεν έχω άλλες απαντήσεις

Εσύ γεννιέσαι κάθε μέρα
και περπατάς μες στον αέρα
εσύ πετάς μες στα όνειρα σου
και δεν ακούς και δεν ακούς τα βήματά σου

Πάνω στο χέρι μου χωράς να περπατήσεις
κι εγώ στα δυο τα μάτια σου χωρώ
Τό ξέρω, μ' αγαπάς θα μ' απαντήσεις
μα εγώ δεν έχω άλλες ερωτήσεις

Εσύ γεννιέσαι κάθε μέρα
και περπατάς μες στον αέρα
εσύ πετάς μες στα όνειρα σου
και δεν ακούς και δεν ακούς τα βήματά σου "


Απο το καινούργιο δίσκο των Ενδελέχεια
Ερμηνεία Μάρθα Φριντζήλα

Φυσικά και έπαιξε στον Μελωδία και τις δύο φορές

Σας αφήνω πάω να τη πέσω..τί ώρα πήγε;;
ΑΑΑ μία και τέταρτο...κιόλας;;; ΣΚΑΤΑ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

egw pali perpataw alla niwthw na mhn proxwraw..