Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Τρέλα, τρέλα, τρέλα.....

Τώρα τελευταία παίζει πολύ τρέλα!Πολύ τρέλα μιλάμε!Και όχι από την καλή τρέλα...ΌΟΟΧΧΧΧΙ! Από την άλλη που λες "τι έγινε βρε παιδιά;;;;Πλάκα με κάνετε"

Δυσκολεύομαι να εκφραστώ γιατί το θέμα μου αφορά τα εργασιακά και δεν μπορώ να εκθέσω άτομα..
Άλλα ένα θα πω..είπαμε κρίση, κρίση , τη θέλω τη δουλειά μου, αλλά μη μας @@@ ρε φίλε μου! Πες μου τι θές να κάνω και θα το κάνω, άσε τις υστερίες, τους παραλογισμούς, άκουσε με κιόλας..Να υπάρχει μία συννενόηση βρε παιδί μου!!! Ούτε μέντιουμ είμαστε να καταλαβαίνω από τα μισόλογα και ούτε έχω όρεξη να ξεσπάς σε μένα στον δίπλα ή στο παραδίπλα αν έχεις ψυχολογικά, οικογενειακά ή ότι άλλο! Και εγώ μπορεί να έχω αλλά σε σέβομαι...
Μάλιστα αυτές τις λέξεις έψαχνα σεβασμός και παιδεία!!Κάτι που λείπει πολύ από τη ζωή μας.
Ουφ πια!!!

Ειλικρινά θα ήθελα πολύ να αρχίσω τις περιγραφές αλλά δεν φτάνουν ούτε 1οο ποστ για την πλήρη εικόνα!!!

Βάζω απλά ένα βιντεάκι αφιερωμένο σε ένα πολύ καλό συνάδελφο ο οποίος αν και είναι ο πιο υπομονετικός και ευγενικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει, έχει αρχίσει να τα παίρνει πολύ με αυτή την κατάσταση!!! Και τον βλέπω σε λίγο τον άνθρωπο να αρχίσει και αυτός τα κικιρίκου!!!

"Τρέλα, τρέλα, τρέλα, τρέλα! Και το μυαλό σου είναι θολό και το δικό της πιο λειψό.
Σας εθολώσαν τα λεφτά!Γεια σου Φαρφαρα φαφλατά!!"

2 σχόλια:

Sideras είπε...

Αν μιλάς για προϊσταμένους .Ασ’ το καλύτερα δεν θα βρεις ο δίκιο μόνη. Όλοι πρέπει να αντιδράσουν, να μπουν νόμοι και καταστατικά, που να προστατεύουν τους εργαζομένους από αυτά.

Όπως και να έχει, καλός σε βρίσκω. Σιδερένιο απόγευμα να ‘χεις.

Αιθέρια είπε...

...αχ για προϊοσταμένους μιλάω η καημένη...ναι το κατάλαβα δίκιο δεν υπάρχει! Κοίτα στην περίπτωση μας είχαμε κάτι σαν ατομική αντίδραση...μία παραίτηση για αρχή!Αλλά όπως λές δεν αρκεί!

Καλώς βρεθήκαμε Σιδερά!Φιλιά στις νεράιδες του δάσους σου!
;-)