Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Ζωδιακός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ναι αυτός είναι ο τίτλος)

Κριός :
"O Ερμής , ο Άρης ο Πλούτων και ο Ήλιος θα διανύουν το διάστημα αυτό τον Τοξότη. Η παρουσία του στον 9ο οίκο σας θα διεγείρει το πνεύμα σας και θα ασχοληθείτε περισσότερο με την πολιτική, με την πολιτιστική ή με την ιδεολογική υπόστασή σας. Η ανώτερη εκπαίδευση και τα μεγάλα ταξίδια θα σας ανοίξουν νέους ορίζοντες. Νομικές υποθέσεις, συμφωνίες ή διαπραγματεύσεις με ξένους ή το εξωτερικό είναι επίσης πιθανόν να σας απασχολήσουν αυτή την περίοδο. Προετοιμαστείτε κατάλληλα- τηρώντας το νόμο -,γιατί αυτό το διάστημα μπορεί να έχετε διαφωνίες ή αντιδικίες νομικού περιεχομένου. Εκμεταλλευτείτε την παρουσία τους, για να διευρύνεται το πνευματικό σας επίπεδο ή για να αναζητήσετε πιο φιλοσοφημένους τρόπους για την εξέλιξή σας."
Πηγή : http://www.astrofree.gr


Και έρχομαι εγώ και ερωτώ...να τα πιστέψω ή να μη τα πιστέψω τα αστέρια...?
Η αλήθεια έιναι ότι μία πιο φιλοσοφημένη εξέλιξη θα με ενδιέφερε...Χμ βασικά έχω θέματα : Δεν ξέρω τι θέλω, ξέρω όμως τι ΔΕΝ θέλω..και μάλλον το έχω και αφού το έχω δεν θα ήθελα και να το χάσω γιατί πως να το κανουμε ότι έχει κανείς καλό είναι (ιδιαίτερα αν σου αποφέρει έσοδα).
Και τελικά τι έιναι πιο σημαντικό να κάνεις αυτό που αγαπάς ή να αγαπάς αυτό κάνεις.. Και αν για σένα είναι θέμα ουσίας να είσαι καλός σε αυτό που αγαπάς και κάνεις...αλλά δεν είσαι και σίγουρος σημαίνει οτι τελικά δεν θα είσαι καλός ή είναι μία απλή ανασφάλεια και πρέπει να το πολεμήσεις..ε? Γιατί και αυτοί που πάνε στις οντισιον του X-Factor τι νομίζετε αγαπούν κάτι και θέλουν ανα το κάνουν και μέσα στη πολύ αγάπη νομίζουν ότι είναι και καλοί...Αλλά μάλλον δεν...

Και τελικά γιατί απο εκεί που θα άρχιζα τα παράπονα για την μητρική του υπολογιστή μου που κάηκε, τη βρύση που τρέχει και γενικά τις βλάβες (ηλεκτρολογικές, υδραυλικές κλπ) έμπλεξα άστρα, πλανήτες, φιλοσοφίες, τον Σάκη και τη εξέλιξη?

Και τελικά εγώ ΤΙ θα γίνω ΌΟΟΟΤΑΝ μεγαλώσω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: